Pre-game... Αργυρίδης

Pre-game... Αργυρίδης

Ο πρόεδρος του Σωματείου της Ομόνοιας, Μάριος Αργυρίδης έκανε το ταξίδι στην Κροατία για να στηρίξει την προσπάθεια των "πρασίνων" για ανατροπή-πρόκριση επί της Ριέκα. Μάλιστα ήταν παρών και στο "πράσινο" pre-game που έγινε πριν τον αγώνα.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς: