Οι δηλώσεις του τεχνικόυ της Αράζ, Elmar Bakhshiyev μετά την δεύτερη βαριά ήττα από την Ομόνοια.
"Χάσαμε το ματς όμως πρέπει να μάθουμε απ' αυτές τις δύο ήττες και να δούμε τι ακριβώς δεν δούλεψε γιατί ξανά δεν ήμασταν αυτοί που θέλαμε στον αγωνιστικό χώρο".
"Στο δεύτερο μέρος αλλάξαμε το σύστημα μας για να περιορίσουμε λίγο την Ομόνοια όμως και πάλι δεν ήμασταν σε τέτοιο επίπεδο που θα μπορούσαμε να κοιτάξουμε τον αντίπαλο στα μάτια. Ήταν μια εμπειρία για εμάς αυτός ο θεσμος και πιστεύουμε πως μπορούμε αν βελτιωθούμε να δείξουμε καλύτερα πράγματα στο μέλλον".


