Πρωινό… με κασκόλ στη Βιέννη!

Πρωινό… με κασκόλ στη Βιέννη!

Και στο πρωινό με κασκόλ της Ομόνοια οι φίλοι των "πρασίνων" που βρίσκονται στην Βιέννη για το παιχνίδι με την Ραπίντ (22:00, Live kerkida.net). Μάριος, Χριστόφορος, Γιαννάκης και Μελίνα πόζαραν στον φακό του kerkida.net και ανυπομονούν για το αποψινό ματς.