Απολαμβάνουν τον... υγιεινό πρωινό χυμό στο αεροδρόμιο της Λάρνακας λίγο πριν πετάξουν για την Αυστρία οι παίκτες της Ομόνοιας. Επόμενος στόχος, ο αποκλειστμός της Wolfsberger AC και η είσοδος στην League Phase του Conference League.
Ο φακός του ΚΕΡΚΙΔΑ ΝΕΤ είναι εκεί... μαζί με την αποστολή των πρασίνων.


