Για πρώτη φορά, στην τρέχουσα σεζόν, στο αρχικό σχήμα της Ομόνοιας oι Ουζόχο και Σίμιτς.
Από τη μια η απουσία του Φαμπιάνο και από την άλλη η επιλογή Μπεργκ να παίξει με τρία στόπερ έφερε τους δυο να καταγράφουν την πρώτη τους φετινή συμμετοχή στην πρεμιέρα της League Phase του Conference League απέναντι στη Μάινζ.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ SUPER MONDAY ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΩΜΑ ΦΡΑΝΤΖΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΟ ΟΚΚΑ


