Πρώτη φορά για "2"

Πρώτη φορά για "2"

Για πρώτη φορά, στην τρέχουσα σεζόν, στο αρχικό σχήμα της Ομόνοιας oι Ουζόχο και Σίμιτς. 

Από τη μια η απουσία του Φαμπιάνο και από την άλλη η επιλογή Μπεργκ να παίξει με τρία στόπερ έφερε τους δυο να καταγράφουν την πρώτη τους φετινή συμμετοχή στην πρεμιέρα της League Phase του Conference League απέναντι στη Μάινζ.

enter " "

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ SUPER MONDAY ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΩΜΑ ΦΡΑΝΤΖΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΟ ΟΚΚΑ

enter

enter " "