Οι Νικόλας Παναγιώτου και Φώτης Κίτσος πόζαραν στον φακό της ιστοσελίδας μας. Οι δύο αμυντικοί της Ομόνοιας όπως και όλοι στην ομάδα των "πρασίνων", είναι σε mood... ευρωπαϊκού αφού ταξιδεύουν στην Αυστρία για το εκτός έδρας παιχνίδι με την Ραπίντ Βιέννης για την League Phase του Conference League.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:


