Ολοκληρώθηκε η δημοσιογραφική διάσκεψη του προπονητή της Ντιναμό Κιέβου, Oleksandr Shovkovskyi, ενόψει του αυριανού αγώνα με την Ομόνοια. Η ιστοσελίδα μας www.kerkida.net ήταν στην διάσκεψη και σας μετέφερε όσα ειπώθηκαν...
Έχετε προχωρήσει σε ορισμένες αλλαγές στην αποστολή τι σημαίνει αυτό; "Υπάρχουν κάποιες αλλαγές και έχουν να κάνουν με θέματα τραυματισμού όμως πιστεύουμε στις δυνατότητες όσων έχουμε μαζί μας".
Πριν την προπόνηση μιλήσατε με τον πρόεδρο πως ακριβώς είναι το κλίμα στην ομάδα; "Ναι είναι αλήθεια έχουμε μιλήσει για το αυριανό ματς με τον πρόεδρο ο οποίος μας στηρίζει γιατί δεν βρισκόμαστε στην καλύτερη φάση. Και σίγουρα θέλουμε αντίδραση. Είναι συνολική η δουλειά που πρέπει να γίνει. Εμείς έχουμε εμπειρία σε τέτοιου είδους αγώνες και πρέπει να την βγάλουμε στον αγωνιστικό χώρο αν θέλουμε να αντιστρέψουμε τόσο το κλίμα όσο και την ψυχολογία στον σύλλογο. Έχουμε έρθει εδώ με στόχο την νίκη και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε".
Για τον κόσμο; "Μεγάλη χαρά που θα τους έχουμε μαζί μας αυριο. Γύρω στους 300".
Έχετε αγωνιστεί ξανά Κυπριακή ομάδα την Πάφο, τώρα για την Ομόνοια τι γνώμη έχετε; "Η Ομόνοια είναι ποιοτική ομάδα και σταθερή αν εξαιρέσουμε τα τελευταία αποτελέσματα γι' αυτό και θα πρέπει να προσέξουμε αρκετά. Έχει έναν ικανό προπονητή με τον οποίο έχουν πανηγυρίσει αρκετά πράγματα στο παρελθόν και είναι δεδομένο ότι το εμπόδιο προς την νίκη θα είναι πολύ υψηλό".
Περιμένετε έναν γρήγορο ρυθμό μιας και καμία ομάδα δεν βολεύεται με την ισοπαλία; "Περιμένω έναν δυνατό αγώνα με πολλές μονομαχίες κυρίως στο επιθετικό κομμάτι αφού σωστά κανείς δεν θα είναι ικανοποιημένος με τον 1 βαθμό".


