Σε ρυθμούς... επαναληπτικού

Σε ρυθμούς... επαναληπτικού

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου

Αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση ενόψει της ρεβάνς κόντρα στους Αυστριακούς για την Ομόνοια και άπαντες στο "πράσινο" στρατόπεδο περιμένουν με μεγάλη ανυπομονησία την Πέμπτη.

Το "τριφύλλι" οφείλει να κρατήσει τα θετικά στοιχεία που έδειξε κόντρα στην Wolfsberger στο πρώτο ματς και να προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το ΓΣΠ όσο το δυνατόν καλύτερα.

Παρά την ήττα το σύνολο του Χένινγκ Μπεργκ έχει αρκετές πιθανότητες να "χαμογελάσει" στο φινάλε όμως για να συμβεί αυτό είναι δεδομένο πως πρέπει να πέσει αρκετή δουλειά στις εναπομείναντες...προπονήσεις.

enter

enter " "