Φωτογραφήθηκε με το… φιλαράκι του ο Γουίλι Σεμέδο!
Ο μεσοεπιθετικός της Ομόνοιας ανάρτησε την πιο κάτω φωτογραφία στα social media, στην οποία είναι μαζί με τον γυμναστή - υπεύθυνο αποκατάστασης της Ομόνοιας, Γιώργο Γεωργίου.
“Μαζί με τον καλύτερο μου φίλου Gigi” έγραψε ο Σεμέδο!


