Σεμέδο... με τον καλύτερό του φίλο!

Σεμέδο... με τον καλύτερό του φίλο!

Φωτογραφήθηκε με το… φιλαράκι του ο Γουίλι Σεμέδο!

Ο μεσοεπιθετικός της Ομόνοιας ανάρτησε την πιο κάτω φωτογραφία στα social media, στην οποία είναι μαζί με τον γυμναστή - υπεύθυνο αποκατάστασης της Ομόνοιας, Γιώργο Γεωργίου.

“Μαζί με τον καλύτερο μου φίλου Gigi” έγραψε ο Σεμέδο!

γη356τγω

enter

enter " "