Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το azerisport.com κατά τη διάρκεια του ψεσινού αγώνα της Αράζ-Ναχιτσεβάν, οι οπαδοί της Ομόνοιας προέβησαν, όπως σημειώνει ... σε μια μικρή πρόκληση.
Δείτε τι αναφέρουν
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης κρέμασαν αρμενικές σημαίες στις κερκίδες. Η διοίκηση της Αράζ απευθύνθηκε στον εκπρόσωπο της UEFA, ο οποίος με τη σειρά του απαίτησε από τις αρχές να αφαιρέσουν αυτές τις σημαίες, κάτι που έγινε αργότερα.
Πρέπει να σημειωθεί ότι ακόμη και πριν από τον αγώνα, η Αράζ-Ναχιτσεβάν προειδοποίησε την γηπεδούχο ομάδα για την πιθανότητα πρόκλησης.

