Σήκωσαν Αρμενικές σημαίες οι Ομονοιάτες και διαμαρτύρονται οι Αζέροι...

Σήκωσαν Αρμενικές σημαίες οι Ομονοιάτες και διαμαρτύρονται οι Αζέροι...

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το azerisport.com κατά τη διάρκεια του ψεσινού αγώνα της Αράζ-Ναχιτσεβάν, οι οπαδοί της Ομόνοιας προέβησαν, όπως σημειώνει ... σε μια μικρή πρόκληση.

Δείτε τι αναφέρουν

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης κρέμασαν αρμενικές σημαίες στις κερκίδες. Η διοίκηση της Αράζ απευθύνθηκε στον εκπρόσωπο της UEFA, ο οποίος με τη σειρά του απαίτησε από τις αρχές να αφαιρέσουν αυτές τις σημαίες, κάτι που έγινε αργότερα.

Πρέπει να σημειωθεί ότι ακόμη και πριν από τον αγώνα, η Αράζ-Ναχιτσεβάν προειδοποίησε την γηπεδούχο ομάδα για την πιθανότητα πρόκλησης.

enter

enter " "