Σκηνικό...στα αποδυτήρια μετά την Ομόνοια

Σκηνικό...στα αποδυτήρια μετά την Ομόνοια

Η Wolfsberger κατάφερε να κερδίσει την Ομόνοια με 2-1 για τον πρώτο αγώνα για τα play off του Κόνφερενς Λιγκ.

Μετά το τέλος του αγώνα, όπως είναι λογικό, οι παίκτες της Αυστριακής ομάδας πανηγύρισαν αυτή την επιτυχία.

enter