Η Ομόνοια ανακοίνωσε την εξάντληση όλων των διαθέσιμων εισιτηρίων για την εκτός έδρας αναμέτρηση με τη Ραπίν Βιέννης στην Αυστρία. Δείτε την ενημέρωση.
Ενημερώνουμε ότι έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια που μας αναλογούσαν για τον αγώνα απέναντι στην Ραπίντ Βιέννης στην Αυστρία.
Ευχαριστούμε. Ραντεβού στην Βιέννη! ✌️☘️ pic.twitter.com/kVa0IWqK78— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) November 15, 2025
Δείτε το SUPER MONDAY με Βέσκο/Το "αιώνιο", τα...άλλα, οι κορυφαίοι και ο Τσίκινης!

