Στα αποδυτήρια ο Παπασταύρου

Στα αποδυτήρια ο Παπασταύρου

Στα αποδυτήρια ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου μετά την ήττα με 1-0 από την Rakow. Οι "πράσινοι" ήθελαν καλύτερο αποτέλεσμα απέναντι στους Πολωνούς, ωστόσο κρατάνε την πρόκριση στη νοκ-άουτ φάση και βλέπουν τη συνέχεια.