Γύρω στις 20:00 επέστρεψε στην Κύπρο η Ομόνοια. Μετά το διπλό στην Αυστρία απέναντι στην Ραπίντ Βιέννης, οι "πράσινοι" στρέφουν την προσοχή τους στο ντέρμπι της Δευτέρας για την 14η αγωνιστική, κόντρα στην ΑΕΚ.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:

