Στο...κλουβί και οι Ομονοιάτες! (ΒΙΝΤΕΟ)

Στο...κλουβί και οι Ομονοιάτες! (ΒΙΝΤΕΟ)

Με τη Ριέκα λοιπόν η Ομόνοια στα πλέι οφ του Κόνφερενς Λιγκ...Οι οπαδοί των "πρασίνων" που θα ταξιδέψουν στην Κροατία για τη ρεβάνς (26/2), θα βιώσουν την άσχημη εμπειρία να παρακολουθήσουν την ομάδα τους από το...κλουβί του γηπέδου. Από εκεί που είδαν το ματς και οι οπαδοί της ΑΕΚ στο πρόσφατο ματς στην Κροατία (0-0), στο γήπεδο της Ριέκα. Δείτε βίντεο της ιστοσελίδας μας...