Πέταξε... για την επιστροφή στην Κύπρο η Ομόνοια... Οι πράσινοι με το 1-1 απέναντι στη Λωζάνη στις αποσκευές έρχονται πίσω στο νησί μας και βάζουν άμεσα... μπρος ενόψει του ντέρμπι της Κυριακής με το ΑΠΟΕΛ... Δείτε πιο κάτω φωτογραφίες της ιστοσελίδας μας:










