Μετά το τέλος του αγώνα με τη Μάινζ και πριν πάρει ο καθένας το δρόμο για το σπίτι του, ο Σταύρος Παπασταύρου τα είπε με στενούς και μη συνεργάτες του. Ο φακός της ιστοσελίδας μας ήταν εκεί...
Σε καλό κλίμα η συζήτηση με τον διοικητικό ηγέτη της Ομόνοιας. Έγινε η προσπάθεια απέναντι στους Γερμανούς, αλλά δεν ήρθε το θετικό αποτέλεσμα. Τώρα, η προσοχή στο κυριακάτικο ματς με τον Άρη, στο ΓΣΠ.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ SUPER MONDAY ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΩΜΑ ΦΡΑΝΤΖΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΟ ΟΚΚΑ

