Συζήτηση/Ομόνοια

Συζήτηση/Ομόνοια

Ότι και να συζητούσαν κατά την αποχώρηση Κάρελ και Νικόλας ένα είναι το ζητούμενο. Νίκη στην ρεβάνς με +2 γκολ και πρόκριση!

enter