Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Μπορεί άπαντες στην Ομόνοια να προετοιμάζονται για τον επαναληπτικό της Πέμπτης αφού μια δεύτερη νίκη κόντρα στην Araz-Naxçıvan θα ενισχύσει κι άλλο το ηθικό στην ομάδα όμως πέραν του εν λόγω αγώνα, ενδιαφέρον θα βρίσκεται και στον επόμενο αντίπαλο.
Την ίδια ώρα με τον αγώνα του ΓΣΠ, οι πιθανοί αντίπαλοι των "πρασίνων" για τα play-off, Wolfsberger AC και ΠΑΟΚ θα αγωνίζονται στην Αυστρία για την ρεβάνς του 0-0 και φυσικά όσο όλα είναι ανοικτά για την πρόκριση υπάρχει αγωνία για την τελική...κατάληξη και τον επόμενο προορισμό.


