Tετ-α-τετ Παπασταύρου με κόουτς

Tετ-α-τετ Παπασταύρου με κόουτς

Σύντομη κουβέντα-ανάλυση έξω από τα αποδυτήρια μετά την ήττα στην Αυστρία. (ΦΩΤΟ kerkida). Ο Πρόεδρος Σταύρος Παπασταύρου τα είπε με Μπεργκ και Σίμο... Το δεδομένο είναι πως όλοι πλέον βλέπουν την... ρεβάνς. Όλα τα άλλα λίγη σημασία έχουν.

enter