Θα βαφτεί...ΠΡΑΣΙΝΗ;

Θα βαφτεί...ΠΡΑΣΙΝΗ;

Η Ομόνοια έχει μπροστά της μία μεγάλη πρόκληση...Να προκριθεί για πρώτη φορά στους "16" του Κόνφερενς Λιγκ. Στον 1ο αγώνα ήταν ανώτερη και μπορούσε να πάρει προβάδισμα ενόψει της ρεβάνς στην Κροατία.  Δεν της άξιζε η ήττα, αλλά μπορεί να βάψει...πράσινη την πρόκριση μέσα στην έδρα της Ριέκα. Το νέο γκάλοπ της ιστοσελίδας μας, αφορά τον "καυτό" επαναληπτικό που θα γίνει την προσεχή Πέμπτη. Κάντε ΕΔΩ την πρόβλεψή σας!