Μετά τις 2/2 ήττες ο Πρόεδρος της Ομόνοιας περιμένει τώρα 2/2 νίκες. Και αν αυτές έρθουν τότε είναι λες και δεν έγινε... τίποτα και το κλίμα αλλάζει άρδην και οι πρόσφατες αποτυχίες θα μοιάζουν… παρελθόν.! Πρώτα λοιπόν πρόκριση απόψε στην Κροατία και έπειτα νίκη τη Δευτέρα στο ντέρμπι με τον Απόλλωνα. Αυτά περιμένει ο Σταύρος Παπασταύρου.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

