"Θέλουμε αθόρυβα να χειριζόμαστε αυτό το θέμα"

"Θέλουμε αθόρυβα να χειριζόμαστε αυτό το θέμα"

Δηλώσεις του Ε.Τ της Ομόνοιας, Ανδρέα Δημητρίου πριν την αναχώρηση των "πρασίνων" για την Αυστρία ενόψει του αγώνα με την Ραπίντ Βιέννη (Πέμπτη, 22:00) για την 5η αγωνιστική της League Phase του Conference League.