Στο 52' η Rijeka έκανε το 1-1 με τον Toni Fruk, ο οποίος βρήκε τον χώρο στην περιοχή της Ομόνοιας και έκανε το σουτ. Ο Ουζόχο έκανε την προσπάθεια να σταματήσει την μπάλα, την ακούμπησε αλλά αυτή βρήκε στο δοκάρι και πήγε στα δίχτυα.
10 λεπτά περίπου μετά ο ίδιος ποδοσφαιριστής τιμώρησε... ξανά τους "πράσινους" αφού με πλασέ από κοντά έκανε το 2-1 και ισχυροποίησε το προβάδισμα των Κροατών για πρόκριση.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

