Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Με ψυχολογία στα ύψη από το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα η Ομόνοια καλείται απόψε να ολοκληρώσει ότι άρχισε στο Μπακού και άπαντες δηλώνουν πανέτοιμοι για τον αποψινό αγώνα στο ΓΣΠ.
Ο Χένινγκ Μπεργκ θέλει να δει πάθος, τσαμπουκά αλλά και συγκέντρωση από τους ποδοσφαιριστές του καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα αφού μια δεύτερη νίκη κόντρα στην Araz-Naxçıvan θα δώσει πολλαπλά οφέλη ενόψει των play off.
Αυτό που χρειάζεται η ομάδα είναι χωρίς αμφιβολία η στήριξη από τον κόσμο της αφού όταν υπάρχει ο παλμός από την εξέδρα είδαμε πως τα δεδομένα μπορεί εύκολα να γείρουν υπέρ των... "πρασίνων".


