Είδηση που μας έρχεται τώρα από την Κροατία. Ο προπονητής Βίκτορ Σάντσες νοσηλεύεται, ο Μουνιόθ αναλαμβάνει στον αυριανό ευρωπαϊκό αγώνα με τους πράσινους.
«Ο προπονητής της Ριέκα, Βίκτορ Σάντσες, ζήτησε ιατρική βοήθεια το βράδυ της Τρίτης, αφού δεν ένιωθε καλά. Ο προπονητής νοσηλεύτηκε προληπτικά για να υποβληθεί σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις και αισθάνεται καλά. Τα καθήκοντά του τις επόμενες ημέρες, μέχρι να επιστρέψει στον πάγκο, θα αναλάβει ο βοηθός Ραμίρο Μουνιόθ. Πάνω απ' όλα, ευχόμαστε στον προπονητή καλή υγεία, ταχεία ανάρρωση και ακόμη πιο γρήγορη επιστροφή στον πάγκο», ανακοίνωσε η Ριέκα.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

