Το…θέλουν πολύ!

Το…θέλουν πολύ!

Ντίνος, Ρογήρος και Χρίστος θέλουν πολύ το…διπλό στην Αυστρία για να κάνει άλμα πρόκρισης στη League Phase του Κόνφερενς Λιγκ η Ομόνοια. Η...παρέα πόζαρε στο φακό μας, περιμένοντας το μεγάλο ματς.

enter

enter " "