Μετέτρεψε σε απογευματινό…περίπατο η Βόλφσμπεργκερ, αντίπαλος της Ομόνοιας στα πλέι οφ του Κόνφερενς Λιγκ, την αναμέτρηση με τη Μπλάου Βάις Λιντς, για την 3η αγωνιστική του Αυστριακού πρωταθλήματος. Άνετη επικράτηση με 3-0 (11΄ Zukic πεν, 14΄, 48΄ Pink).
Στο 24΄ έμεινε με 10 παίκτες η φιλοξενούμενη ομάδα λόγω απευθείας κόκκινης κάρτας και στο 37΄ αποβολή και για τους γηπεδούχους, με 2η κίτρινη κάρτα του Nwaiwu.
Δεύτερη νίκη στο πρωτάθλημα (6β) για την ομάδα που θα φιλοξενήσει την Ομόνοια, την ερχόμενη Πέμπτη.
Ο κόουτς της Βόλφσμπεργκερ έκανε 7 αλλαγές σε σχέση με τη ρεβάνς με τον ΠΑΟΚ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).


