Δηλώσεις από τον τεχνικό της Rijeka, Víctor Sánchez ενόψει του πρώτου αγώνα με την Ομόνοια (Πέμπτη, 22:00) στο ΓΣΠ.
"Οι προσδοκίες είναι υψηλές. Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στους παίκτες μας. Σίγουρα θα είναι πολύ δύσκολο και αβέβαιο. Αντιμετωπίζουμε μια ομάδα που έχει ποιότητα και έμπειρους παίκτες. Σε παιχνίδια σαν κι αυτό, κάθε λεπτομέρεια είναι κρίσιμη. Η εμπειρία με έχει διδάξει ότι το να ξέρεις πώς να παίζεις τέτοιου είδους αγώνες είναι το κλειδί. Έχουμε μια πολύ νεανική ομάδα, αλλά προσπαθούμε να παίξουμε ώριμα και είμαστε ευχαριστημένοι με το επίπεδο που δείχνουμε, ειδικά με τον τρόπο που προχωράμε από παιχνίδι σε παιχνίδι. Είμαστε όλοι γεμάτοι κίνητρο. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να παίξουμε δύο πολύ ανταγωνιστικά παιχνίδια και θα προσπαθήσουμε να ξεκινήσουμε από αυτό το πρώτο."
"Πρέπει να είμαστε πολύ έξυπνοι σε καταστάσεις που συχνά κάνουν τη διαφορά, όπως η αποφυγή χαζών καρτών ή η απώλεια συγκέντρωσης σε συγκεκριμένες στιγμές. Πρέπει να παίξουμε σκληρά, να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι και να αμυνθούμε πολύ καλά για να εξουδετερώσουμε το επιθετικό τους δυναμικό, επειδή έχουν ποιοτικούς παίκτες, ειδικά στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου. Θα προσπαθήσουμε επίσης να παίξουμε σύμφωνα με το μοντέλο και την ιδέα μας, να είμαστε κυρίαρχοι στην κατοχή και επικίνδυνοι στην επιθετική φάση. Η τελευταία δοκιμασία πριν από αυτόν τον αγώνα ήταν τέλεια γιατί δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες, πετύχαμε τρία γκολ και θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει περισσότερα. Ελπίζω να έχουμε καλύτερη υλοποίηση εναντίον της Ομόνοιας. Η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι εξαιρετική και βρισκόμαστε σε μια πολύ ωραία περίοδο της σεζόν με σημαντικούς αγώνες. Έχουμε μεγάλο κίνητρο."
"Έχουμε έναν δύσκολο αντίπαλο. Έχουν ποιοτικούς και έμπειρους παίκτες, είναι σε καλή φόρμα και πολύ σταθεροί. Είναι μια πρόκληση και για εμάς, επειδή πιστεύω ότι έχουμε την ικανότητα να τους εκπλήξουμε και να παίξουμε σε υψηλό επίπεδο, ώστε να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον πρώτο αγώνα. Ωστόσο, αυτός είναι ένας αγώνας 180 λεπτών, δεν τελειώνουν όλα στον πρώτο αγώνα. Θα περιμένουμε τον επαναληπτικό αγώνα και ελπίζω ότι στον δεύτερο αγώνα θα κερδίσουμε μια θέση στον επόμενο γύρο"

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιώργο Καρατζά:

