Ξανά σε θέση μάχης οι... Άγγελοι

Ξανά σε θέση μάχης οι... Άγγελοι

Έτοιμοι για τρίτη συνεχόμενη ενδεκαδάτη συμμετοχή στην Ευρώπη οι δύο νεαροί επιθετικοί της Ομόνοιας. Οι δύο Άγγελοι του ''τριφυλλιού'' (Ανδρέου και Νεοφύτου) ελπίζουν να αποδειχθούν ξανά γουρλήδες όπως με Λωζάνη (εκτός έδρας ισοπαλία) και Ντιναμό Κιέβου (νίκη με 2-0).

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου: