Υπάρχει πίστη...

Υπάρχει πίστη...

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου

Πολλά θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά για τους "πράσινους" ειδικότερα από την στιγμή που πέτυχαν πρώτοι τέρμα όμως από την στιγμή που ο επαναληπτικός είναι στο ΓΣΠ τα πάντα παραμείνουν...ανοικτά.

Η ιστοσελίδα μας ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος κοντά στην ομάδα σε αυτό το ταξίδι στην Αυστρία και αυτό που έχουμε παρατηρήσει μια μέρα μετά από τον αγώνα είναι η τεράστια εμπιστοσύνη.

Διοίκηση, κόσμος αλλά και τεχνικό επιτελείο εμπιστεύονται απόλυτα τους ποδοσφαιριστές του "τριφυλλιού" και υπάρχει η πίστη πως το εισιτήριο για την league phase θα έχει "πράσινο"...χρώμα.

enter