Σε δηλώσεις του ο τεχνικός της Λωζάνης, Peter Zeidler είπε το εξής μετά τον ισόπαλο αγώνα με την Ομόνοια: "Παίζαμε, άλλωστε, με την πρωτοπόρο του κυπριακού πρωταθλήματος… Εντάξει, δεν είναι η Γαλλία, η Γερμανία ή η Αγγλία, και τους έλειπαν ένας-δύο βασικοί παίκτες". Ε δεν τα είπες και καλά κύριε Zeidler... με 10 αλλαγές έπαιξε η Ομόνοια!

