Ο Αντώνης και ο Ανδρέας είναι έτοιμοι για Βιέννη, πριν την αναχώρηση πόζαραν στον φακό της ιστοσελίδας μας. Οι δύο Ομονοιάτες θα ταξιδεύσουν για πρώτη φορά μαζί με την "πράσινη" αποστολή και σίγουρα αυτό είναι κάτι που κάνει ακόμη πιο ξεχωριστό αυτό το ταξίδι.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:


