"Αυτό το στιγμιότυπο θα μείνει στην καρδιά μου"

"Αυτό το στιγμιότυπο θα μείνει στην καρδιά μου"

Ο Γκιγιέρμο Οτσόα με ανάρτηση στα social media εξέφρασε τα συναισθήματά του, για την συμμετοχή του στον αγώνα με την Τσεχία. Ο πρώην κίπερ της ΑΕΛ, έγραψε... 

"Μερικές μέρες πέρασαν και ακόμα προσπαθώ να απορροφήσω όλα όσα έγιναν στις 24 Ιουνίου. Το να φοράω τη φανέλα της εθνικής ομάδας μου σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο είναι πάντα ένα προνόμιο. Το να το κάνω αυτό στο στάδιο μου, με την οικογένειά μου, περιτριγυρισμένος από τους ανθρώπους μου και νιώθοντας την αγάπη τους σε κάθε χειροκρότημα και σε κάθε φωνή, είναι μια ανάμνηση που θα μείνει μαζί μου για πάντα. Ευχαριστώ που κάνατε εκείνη τη νύχτα αξέχαστη. Ευχαριστώ που ήσασταν εκεί, που πιστεύατε και που με κάνατε να νιώθω ξανά σαν στο σπίτι μου. Αυτό το στιγμιότυπο θα μείνει στην καρδιά μου. Πάντα. 🇲🇽" Marvelous Craving - Έτοιμα μίγματα με την εγγύηση της Crepaland, διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα μας!