(Βίντεο) Όλοι... στο κινητό!

(Βίντεο) Όλοι... στο κινητό!

Μετά το τέλος του αγώνα με τη Σαουδική Αραβία, οι άνθρωποι του Πράσινου Ακρωτηρίου έβγαλαν τα κινητά και παρακολουθούσαν με αγωνία την εξέλιξη του αγώνα Ουρουγουάη - Ισπανία... Η "Σελέστε" ηττήθηκε με ένα μηδέν και οι "μπλε καρχαρίες" πήραν ιστορική πρόκριση. Δείτε το βίντεο: