Παρέμβαση... για ΔΥΟ φάσεις: "Η πρώτη κακή διαιτησία" (Βίντεο)

Παρέμβαση... για ΔΥΟ φάσεις: "Η πρώτη κακή διαιτησία" (Βίντεο)

Παρέμβαση... του Ηρακλή Τσίκινη για το παιχνίδι που έγινε το βράδυ της Τρίτης (23/6) ανάμεσα σε Αγγλία και Γκάνα. Ο συνεργάτης της ιστοσελίδας μας, www.kerkida.net τόνισε πως η διαιτησία του Saíd Martínez δεν ήταν καλή και έκανε πολλά λάθη. Δείτε αναλυτικά στο πιο κάτω βίντεο τι είπε ο πρώην διεθνής ρεφ και ποιες φάσεις εντόπισε...