Βγαίνει η... αποστολή

Βγαίνει η... αποστολή

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου/Η τελευταία προπόνηση της Ομόνοιας επί Κυπριακού εδάφους θα σημάνει και την έναρξη της προετοιμασίας ενόψει του ευρωπαϊκού αγώνα κόντρα στην Ντρίτα.

Ο Χένινγκ Μπεργκ θα ανακοινώσει ακολούθως την αποστολή για αυτούς που θα ταξιδέψουν αύριο στο Κόσοβο (11:00) εκεί όπου η ομάδα θέλει να πανηγυρίσει το πρώτο τρίποντο στον φετινό θεσμό.

ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7

 

enter " "

enter