(ΗΧΗΤΙΚΟ) “Στόχος μας η οχτάδα”

(ΗΧΗΤΙΚΟ) “Στόχος μας η οχτάδα”

O πρόεδρος του Ερμή, Κωνσταντίνος Πίττας, μίλησε στην ιστοσελίδα μας για τον προγραμματισμό της ομάδας, την προετοιμασία της και τον στόχο της για τη νέα σεζόν στη Β΄Κατηγορία…

Ακούστε το ηχητικό:

Audio file