ΑΠΟΨΗ/"Ίσως η ΑΕΚ χρειάζεται να αλλάξει λίγο το ισπανικό μοντέλο"

ΑΠΟΨΗ/"Ίσως η ΑΕΚ χρειάζεται να αλλάξει λίγο το ισπανικό μοντέλο"

Ο Γιόζεφ Κόζλεϊ μιλώντας στην εκπομπή SUPER MONDAY, αναφέρθηκε στην ΑΕΚ και τη σταθερότητα της τα τελευταία χρόνια, έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο. Εξέφρασε την άποψή του και για το λόγο που δεν κατέκτησε ένα πρωτάθλημα… Δείτε το βίντεο: