Το Απόλλων-ΑΕΚ με το...φακό του Δημήτρη Κατσιμήτρου. Ο Ελλαδίτης κίπερ της ΠΑΕΕΚ σχολίασε το ντέρμπι που συνοδεύτηκε με σπουδαίο ΔΙΠΛΟ για την ομάδα του Ιδιάκεθ. Εστίασε στις χαμένες ευκαιρίες των "γαλάζιων". Δείτε τι είπε αναλυτικά για το ματς στο "Αλφαμέγα", στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY:
