Ψάχνοντας το τι φταίει στην ΑΕΚ και δεν έχει κάνει ακόμη το μεγάλο βήμα με την κατάκτηση του τίτλου, ο Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς εξέφρασε την άποψη -μεταξύ άλλων- ότι θα πρέπει ο κόσμος να στηρίξει πιο μαζικά την ομάδα. Δείτε τι είπε στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY:
