Ο Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς τόνισε πως μπορούσε να κάνει καλύτερη διαχείριση ο Χένινγκ Μπεργκ, σχολιάζοντας το εκτεταμένο ροτέισιον του κόουτς της Ομόνοιας στο ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ, σημειώνοντας ότι ο ίδιος θα προτιμούσε να οδηγήσει την ομάδα του σε μία μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη και ας μην κατακτούσε το πρωτάθλημα. Δείτε τι είπε στο πιο κάτω ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY:
