Ο Μάριος Ηλία άνοιξε λογαριασμό με τη φανέλα της Ανόρθωσης έστω και με καθυστέρηση. Σκόραρε στο ντέρμπι με τον Απόλλωνα, χαρίζοντας 1 βαθμό στην "Κυρία".
Ο Κύπριος διεθνής επιθετικός είχε γενικότερα πολύ καλή απόδοση, σε ένα παιχνίδι υψηλών απαιτήσεων. Ανταποκρίθηκε ικανοποιητικά και έστειλε το μήνυμα ότι μπορεί να προσφέρει στην Ανόρθωση.
Η δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής SUPER MONDAY επέλεξε τον Ηλία ως τον κορυφαίο του ματς στο "Αντώνης Παπαδόπουλος".
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάμπο Χριστοδούλου:
