Πεντάρα από την Ομόνοια στη Λάρνακα, στο...καπάκι 4αρα από την ΑΕΛ στη Λεμεσό και 2-2 με τον Ακρίτα. Ο Τιμούρ Κετσπάγια δεν έμεινε με τα χέρια σταυρωμένα και βρήκε τη λύση. Το...γύρισε σε 5-4-1. Και από τότε, παραμένει αήττητη η Ανόρθωση. Δείτε στο ΒΙΝΤΕΟ το εύστοχο σχόλιο του Άγγελου Ευθυμίου στο SUPER MONDAY:
