Ο Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς εξέφρασε την άποψή του για το φετινό ΑΠΟΕΛ στο SUPER MONDAY...Εστίασε στα οικονομικά προβλήματα λέγοντας πως είναι δύσκολο να προσφέρουν στο 100% οι παίκτες. Έκανε λόγο για πολύ καλό ρόστερ και πολύ καλή δουλειά από τον κόουτς Πάμπλο Γκαρσία. Δείτε τι είπε αναλυτικά στο πιο κάτω ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής:
