Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το σχόλιο του Γιώργου Εφραίμ στο SUPER MONDAY, για το ντέρμπι "αιωνίων" που βρήκε την Ομόνοια να κερδίζει με 2-0...
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το σχόλιο του Γιώργου Εφραίμ στο SUPER MONDAY, για το ντέρμπι "αιωνίων" που βρήκε την Ομόνοια να κερδίζει με 2-0...