ΕΡΧΕΤΑΙ... Εφραίμ (ΚΑΙ) για ΑΠΟΕΛ!

ΕΡΧΕΤΑΙ... Εφραίμ (ΚΑΙ) για ΑΠΟΕΛ!

Ο Γιώργος Εφραίμ φιλοξενήθηκε στην εκπομπή SUPER MONDAY. Ανάμεσα σε άλλα σχολίασε και για την πρώην του ομάδα, το ΑΠΟΕΛ. Αναφέρθηκε στην πορεία της ομάδας, στον Πάμπλο Γκαρσία, αλλά και στην εκστρατεία οικονομικής ενίσχυσης που βρίσκεται σε εξέλιξη. Το νέο επεισόδιο της εκπομπής θα είναι διαθέσιμο τις επόμενες ώρες.

enter " "