Το ΑΠΟΕΛ έχει αφήσει αρκετούς βαθμούς στο ΓΣΠ. Δεν εκμεταλλεύεται σωστά την έδρα του. Δείτε τι είπε επί τούτου ο κόουτς Μάκης Σεργίδης στο SUPER MONDAY:
Το ΑΠΟΕΛ έχει αφήσει αρκετούς βαθμούς στο ΓΣΠ. Δεν εκμεταλλεύεται σωστά την έδρα του. Δείτε τι είπε επί τούτου ο κόουτς Μάκης Σεργίδης στο SUPER MONDAY: