Ο πρόεδρος της Νέας Σαλαμίνας σχολίασε στο SUPER MONDAY την αποχώρηση του Πρόδρομου Πετρίδη από το πηδάλιο της εταιρείας του ΑΠΟΕΛ. Ο Πάρης Ανδρέου εστίασε στο μεγάλο χρέος. Δείτε τι είπε στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής:
Ο πρόεδρος της Νέας Σαλαμίνας σχολίασε στο SUPER MONDAY την αποχώρηση του Πρόδρομου Πετρίδη από το πηδάλιο της εταιρείας του ΑΠΟΕΛ. Ο Πάρης Ανδρέου εστίασε στο μεγάλο χρέος. Δείτε τι είπε στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής: