ΣΧΟΛΙΟ για το ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια/"Είναι περίεργο να ακουστεί..."

ΣΧΟΛΙΟ για το ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια/"Είναι περίεργο να ακουστεί..."

Δείτε στο πιο κάτω ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY πως σχολίασε ο Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς το "αιώνιο" ντέρμπι που βρήκε το ΑΠΟΕΛ να κερδίζει την Ομόνοια με 1-0...Έχουν ενδιαφέρον τα σχόλια του για το αν η ομάδα του Γκαρσία έδειξε να το θέλει περισσότερο και για το εκτεταμένο ροτέισιον του Μπεργκ.